reklama

Čo ani oko neminie...

Jedného krásneho podzimného večera na lúke...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... Lúka bola zelená, stromy tiež a pes štekal surovo na dianie okolo.

Ako som tak počúvala spevavý štebot vtákov rozjasnila sa mi myseľ a hneď som vedela, že na lúke nie som sama. Nie. Vtáky sú v každom z nás a v každom z nás je lúka. Ak sa máme ponoriť do svojich predstáv a sledovať to dianie medzi stromami, tak v tej chvíli akoby nepočujeme nič iné.

Naraz som zistila, že ležím v kaluži, pod bosími nohami mám čosi živé...

Nebola som na lúke...
.

.

.

Padol ďalší výstrel...

Mária Obžinková

Mária Obžinková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Mária, ale nie tá zo seriálu "Jednoducho Mária"... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu